امروز جمعه, 31 فروردين 1403                      
به فرودگاه بین المللی خلیج فارس خوش آمدید  

مدیر فرودگاه و فرمانده پایگاه حر(ع) فرودگاه عسلویه با تاکید بر انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل های آینده گفت : برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت دستور العمل های فرودگاه برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه، فرشید کلاه کج صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته مقدس در فرودگاه برگزار شد که با تاکید بر اینکه قدرت های استعمار همواره در تلاش بوده اند تا از نشر و تکثیر تفکر اسلامی در جهان جلوگیری کنند، گفت: ابرقدرتان همواره به دنبال حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده پایگاه حر(ع) با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشانگر یک اتفاق سیاسی استراتژیک در منطقه بود، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی نیز نیرو های انقلابی اجازه تصرف خاک جمهوری اسلامی ایران به عراق را ندادند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا فرهنگ پیروی از ولایت است که به الگوی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تبدیل شد.

فرمانده پایگاه با اشاره به اینکه ایثارگری مختص به یک قشر خاص نیست ، گفت: خدمت به مردم به ویژه به وطن نمونه بارز ایثارگری است که هر انسانی می تواند این فرهنگ را گسترش دهد.

وی خواستار برگزاری پر شکوه برنامه های دفاع مقدس با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود ادامه داد: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به نحو احسن برگزار میشود.

 


 


تمامی حقوق این وب سایت برای فرودگاه بین المللی خلیج فارس محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت