امروز جمعه, 31 فروردين 1403                      
به فرودگاه بین المللی خلیج فارس خوش آمدید  

مانور طرح تخليه اضطراري سالن ترمينال فرودگاه خليج فارس برگزار شد

 

رضا نورائي معاون فرودگاه خليج فارس در اين خصوص عنوان كرد: 
مستند به الزامات HSE شركت ملي نفت ايران با هماهنگي از پيش تعيين شده در قالب تدوين سناريو و برگزاري جلسات هماهنگي با ارگانهاي مرتبط در امر امداد رساني، مانور مذكور در ساعت١٣:٥٢ دقيقه مورخ٩٨/١١/٠٧ برگزار گرديد. 
همچنين معاون فرودگاه خليج فارس هدف از برگزاري مانور را ايجاد هماهنگي با ارگانهاي مرتبط با امداد و نجات در قالب تمرين گروهي به منظور شناسايي نقاط قوت و ضعف در سه محور اصلي هماهنگي، ارتباطات و تجهيزات برشمرد كه اين امر مي تواند قابليت گروههاي درگير و مرتبط را در شرايط واقعي تا حد مطلوبي افزايش دهد. همچنين جلسه مميزي مانور مذكور پس از پايان مانور در دفتر مديريت فرودگاه خليج فارس برگزار گرديد و ارزيابان با توجه به مشاهدات ميداني، نقاط قوت و ضعف مانور را نظر  سه محور اصلي اشاره شده در بالا مورد نقد و بررسي قرار دادند. 
وي در پايان افزود طبق الزامات ايكائو و doc9137  مانورهاي دور ميزي، مانورهاي شش ماهه بدون سناريو و مانور طرح اضطراري دو سالانه با سناريو 
از مانورهايي است كه بصورت معمول در فرودگاه خليج فارس برگزار مي شود. 
در اين خصوص مديريت فرودگاه خليج فارس در حال هماهنگي هاي لازم جهت برگزاري مانور دو سالانه در اوايل ارديبهشت ماه ٩٩ مي باشد. 
رضا نورائي معاون فرودگاه و فرمانده عمليات در اين مانور  در پايان از تمامي دست اندر كاران برگزاري مانور از جمله مديريت بحران، hse ارشد سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، معاونت عمليات هوانوردي، واحد ايمني زميني فرودگاه خليج فارس، مركز اورژانس پارس، رييس و همكاران حراست فرودگاه، فرمانده و همكاران محترم سپاه حفاظت فرودگاه، واحدهاي پشتيباني، مديريت ترمينال، عمليات فني، استاندارد فرودگاهي، فناوري اطلاعات و ارتباطات و ديگر همكاران تقدير و تشكر كرد.

تمامی حقوق این وب سایت برای فرودگاه بین المللی خلیج فارس محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت