امروز پنج شنبه, 30 فروردين 1403                      
به فرودگاه بین المللی خلیج فارس خوش آمدید  

آماده سازي فرودگاه بين المللي خليج فارس عسلويه براي مقابله با ويروس كرونا

از اوايل هفته گذشته و با انتشار خبر گسترش ويروس كرونا در ايران، ايرلاين ها و شركت هاي خدمات فرودگاهي مطابق با الزامات و پروسيجر هاي از پيش تعريف شده ملزم به رعايت مسائل بهداشتي هستند.

در اين خصوص شركت ارائه دهنده خدمات هندلينگ در فرودگاه بين المللي خليج فارس ضمن توزيع ماسك و مواد ضد عفوني كننده به پرسنل خود نسبت به ضد عفوني اتوبوس هاي حامل مسافرين بصورت روزانه اقدام مي نمايد كه با نظارت ناظرين مقيم در محل فرودگاه اين موضوع در تمام طول ساعات عملياتي فرودگاه رصد ميگردد.

همچنين با پشتيباتي و همكاري كميته بحران منطقه ويژه پارس و تاكيدات مديرعامل محترم، مواد ضد عفوني كننده و ماسك و دستكش در اختيار نيروهاي مستقر در فرودگاه از جمله سپاه حفاظت فرودگاهي، حراست، ايمني زميني، برج مراقبت، نيروهاي تاسيساتي، خدماتي و كادر اداري قرار گرفته است. همچنين در روز چهارشنبه دوره آموزشي پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا در محل سالن ترمينال فرودگاه خليج فارس جهت كليه پرسنل ذكر شده برگزار گرديد.

با همكاري مديريت پشتيباني و مديريت اچ اس اي ارشد منطقه ويژه پارس مواد ضد عفوني كننده سطوح در اختيار مديريت فرودگاه خليج فارس گذاشته شده است كه كاركنان زحمت كش خدمات بصورت متناوب نسبت به ضد عفوني سطوح اقدام ميكنند.

همچنين تامين اعتبار دستگاه اسكن حرارتي دروازه اي صورت پذيرفته است كه مقرر است روز شنبه٩٨/١٢/١٠ در سالن ورودي مسافر نصب گردد كه با نصب و عملياتي شدن دستگاه مذكور فرودگاه خليج فارس بعد از فرودگاه بين المللي امام خميني دومين فرودگاه در كشور خواهد بود كه به اين دستگاه مجهز خواهد گرديد.

 

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق این وب سایت برای فرودگاه بین المللی خلیج فارس محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت