امروز چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403                      
به فرودگاه بین المللی خلیج فارس خوش آمدید  

ترکیدن لاستیک Boeing 737-300 هواپیمایی فلای پرشیا

 

ظهر یکشنبه شرکت هواپیمایی فلای پرشیا از مبدا تهران به مقصد عسلویه با 116 مسافر و خدمه بدون مشکل در فرودگاه عسلویه فرود آمد اما بعد از نشستن روی باند، لاستیک عقب هواپیما ترکید و متوقف شد.

به گفته معاون سیاسی فرمانداری عسلویه، خوشبختانه صدمه‌ای به سرنشینان این هواپیما وارد نشده و همه مسافران در سلامتی کامل به ترمینال منتقل شدند.

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه نیز درخصوص مشکل رخ داده برای هواپیمای عسلویه - تهران گفت: با بروز این مشکل هواپیما قادر به پرواز نشد و برای تعمیر این هواپیما تیم ۵ نفره فنی از فرودگاه شیراز به فرودگاه خلیج فارس عسلویه اعزام شدند.

مجید حاجوند با اشاره به پرواز ساعت 13:10 دقیقه عسلویه به تهران، اظهار داشت: هواپیمای خط هوایی شرکت فلای پرشیا که از فرودگاه شیراز پرواز کرده بود هنگام فرود در فرودگاه خلیج فارس عسلویه با ترکیدن لاستیک یکی از چرخ‌های سمت راست عقب دچار نقص فنی شد.

وی با بیان اینکه این هواپیما بدون هیچ مشکلی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه به زمین نشست، گفت: با بروز این مشکل هواپیما زمین‌گیر شد و بخشی از مسافران با دیگر پروازها به تهران انتقال داده شد.

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه با بیان اینکه این پرواز 130 مسافر به سمت تهران داشت گفت: 80 مسافر آن با دیگر پروازها به تهران انتقال داده شد و حدود 50 مسافر دیگر این پرواز قرار شد روز دوشنبه پس از تعمیر لاستیک این هواپیما ساعت 9:30 دقیقه صبح از فرودگاه خلیج فارس عسلویه به تهران منتقل شوند.

تمامی حقوق این وب سایت برای فرودگاه بین المللی خلیج فارس محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت